Vybíráme z e-shopu
Přihlaste se ke svému účtu Le Chaton

Registrovaný uživatel získá snadný, rychlý a jednotný přístup ke všem našim on-line aplikacím včetně řady dalších výhod. Nezapomeňte si získat svou kartičku KVV 5% slevou.

Nejčastější otázky k nákupu v našich obchodech

Píšete nám mnoho e-mailů, voláte nám, necháváte zprávy na Facebooku a my jsme za to rádi! Kromě mnoha otázek týkající správného výběru podprsenky právě pro vás se často se ptáte na některou z následujících otázek:

1. V jaké prodejně mohu zastihnout paní Helenu Konarovskou?

Často píšete, že byste si rády nechaly poradit s výběrem vhodné podprsenky přímo od paní Heleny Konarovské, majitelky společnosti. Paní Konarovská je k zastižení každý den v obchodě v Opletalově ulici a to zpravidla v odpoledních hodinách. Jednou za 14 dní přijíždí i za klientkami do obchodu Le Chaton CHER v Plzni. Chcete-li mít jistotu, že paní Konarovskou v danou hodinu v obchodě zastihnete, zavolejte do obchodu v Opletalově ulici ( +420 224 224 454 ) nebo nás kontaktujte e-mailem ( lechaton@lechaton.cz )

2. Mohu zboží vyměnit?

Nikdo nejsme dokonalý a stane se, že prádlo nesedí jak má. V takovém případě ho můžete do 14 dní od zakoupení (nenošené a nepoškozené) vyměnit za jiné zboží či dárkový certifikát. Nezapomeňte využít možnost zaregistrovat si KVV (kartičku vyzkoušené velikosti), se kterou získáte 5% slevu na každý další nákup (v obchodech i v našem e-shopu) a jistotu vždy správné velikosti.

3. Mohu zboží vrátit?

Zakoupené zboží zpět nepřijímáme. Lze ho pouze vyměnit za jiné zboží či dárkový certifikát.

4. Jak mám postupovat v případě, že chci zakoupené zboží reklamovat?

Zboží, které jste zakoupili v obchodech Le Chaton můžete přijít reklamovat s platnou účtenkou v zákonem stanoveného lhůtě 2 let. Obsluha si prádlo prohlédne a posoudí, zda se jedná o vadu, kterou je možno reklamovat. Reklamované zboží odesíláme na posouzení výrobci a bude-li reklamace uznána dostanete zboží opravené nebo vyměněné za nový kus. Reklamaci vyřizujeme do 30 dní. Plné znění reklamačního řádu naleznete zde Pokud si nebudete přát dlouho čekat na vyřízení reklamace, můžeme Vám prádlo opravit přímo u nás (pokud to bude v našich silách). Tato úprava stojí 100,–Kč.

5. Je možné si prádlo u vás nechat upravit/opravit?

Všichni v Le Chaton se snažíme, abyste od nás odcházeli s kvalitním padnoucím prádlem, a proto Vám nabízíme možnost oprav a úprav u nás zakoupeného prádla. Úpravami nazýváme přizpůsobení podprsenek, které v případě potřeby provedeme na naše náklady po nákupu. Úpravy bezúplatně provádíme pouze u nových podprsenek. Jedná se zpravidla o zkracování obvodu podprsenky nebo zkracování ramínek. U nás zakoupenou podprsenku Vám také rádi kdykoli opravíme. Tato služba je již zpoplatněna částkou 100 Kč a jde především o výměnu prasklé kostice, zašití krajky a nebo úpravu ramínek a obvodu po delším nošení.

Další články z naší poradny
Vaše otázky, odpovědi a komentáře

Řekněte nám, jak se Vám článek líbí a nebo jen napište svůj názor :-)

Sledujte nás
Přihlaste se ke svému účtu Le Chaton

Registrovaný uživatel získá snadný, rychlý a jednotný přístup ke všem našim on-line aplikacím včetně řady dalších výhod. Nezapomeňte si získat svou kartičku KVV 5% slevou.